torsdag 6 januari 2011

Ledigledigledig

Nyår spenderades med lite knytismiddag och fest hos Sara och Michele vid Durbar Square, sedan på en bar i Thamel, och till sist med lite nattchill hemma i lägenheten. Tolvslaget missades med någon minut eftersom alla var så upptagna med att dansa på borden, men det nya året skålades gladeligen in ändå! Anna och jag försökte hänga uppe till 4.45, tidpunkten för när nyår skulle nå Sverige och Tyskland, men vi gav upp och jag tror jag somnade 4.40. Hoppas att alla där hemma hade ett grymt bra nyårsfirande!

Är numera ledig heeela långa dagarna, det är nice! Spenderar denna öken av ledig tid med att göra slut på pengar i Thamel, tvättastädaochlagamat, hänga lite med Anna på sjukhuset (ännu ett fall av parasit i magen, vi välkomnar henne in i klubben), se på How I Met Your Mother, träna lite yoga, fundera på vad jag ska dra ut mor på för knäppheter när hon kommer hit och drömma om Australien och annat skoj! Imorgon ska jag hänga med tyskarna till deras skola för handikappade/utvecklingsstörda barn.

Idag lagade jag tofu för första gången i mitt liv. Helt okej, men potatismoset till var ännu bättre, mumma!

1 kommentar:

  1. Kul det låter! Hänga runt och spendera pengar :)

    Puss på dig! och tack för smset imorse

    SvaraRadera