fredag 22 januari 2010

Build me up, Buttercup

Vi åkte skridskor i söndags, det var kul! Med mycket kläder var det inte kallt men svettigt, och vi åkte bara kanske tjugo minuter, men kul var det! Tjejen i den snygga åttitalsfrillan är Emelies trevliga syster.
I måndags började vi med zonterapi. Yep, nu börjar det riktiga flummet. Mental träning är rena vetenskapen jämfört med det här. Men erfarenheter är ju erfarenheter, och funkar det så funkar det, så det ska bli sjukt spännande att lära sig!
I mentala träningen har vi börjat med massa kul självförtroende-/-känslaträning, med hemliga vänner och kritiska vänner och små lappar som man ska sätta på spegeln och affirmationer och allmän positiv stämning. (Påminde mig om att jag inte lyssnat på mitt självförtroendeträningsprogram på cd ännu idag... får bli innan säng)
Har även börjat med Projekt: Personlig coaching, om någon mer människa vill bli coachad inom livsstilsfrågor under våren så är det bara att säga till, jag behöver träna!
Tar tåget hem imorgon, och om jag orkar släpa med mig massagebänken hem så kan jag erbjuda helkroppsmassage för 150 kr under helgen, ring och boka! Gjorde min första professionella massage idag, and I'm telling you, I'm good!
Nu ska jag plugga. Ha det gött era kvarkar!
DAGENS motto: Fake it 'til you make it

2 kommentarer:

  1. gött o se lite bilder på folket därnere i skiten, mer sånt! :)

    SvaraRadera
  2. zonterapi är lite spännande! För nån vecka sen så tryckte mamma på mina fötter och jag fick reda på att jag tydligen hade "ont" i magen och i äggstockarna fast det kände jag bara i fötterna. Då började jag tvivla på zonterapi. Kan hända mamma tolkade lite fel också. :)

    SvaraRadera