måndag 23 november 2009

Nyladdad

Har haft en underbar helg i Karlskoga och laddat batterierna. Inga måsten eller krav, bara massa lugn, ro och gemytlighet. Tack!

Satsar och planerar redan inför nästa helg, som ska bli lite mer aktiv tänkte jag (man måste ju ha balans i livet). Hem och umgås och förbereda julklappar står på agendan. Men innan dess har jag en skolvecka med mycket hälsodagsplanering att klara av. Det är så himla skönt när man har en morot att motivera sig med till slutet av veckan!

Har även börjat fundera och drömma lite inför sommaren. Det känns bra att göra nu i blötaste, mörkaste november. Lätt att längta sig bort lite för mycket dock, nu när allting känns grått och fötterna är blöta, men måste komma ihåg att njuta av den här tiden också. På med raggsockar, tända i taket, knarka D-vitamin och snart fram med juleljusen!

Men nu ska jag sussa sött, som lilla mor gör här på madrassen (snark snark...)

DAGENS aktivitetstips: Ge en vän, eller någon annan, lite massage. Beröring äger!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du har haft en avslappnanade helg! Varför var du just i Karlskoga?

    Så du kommer hem nu till helgen? Ja klart vi ska hinna ses en sväng! På fredag är det kanske lördag på dagen eller söndag nån gång. Vi kan väl höras längre fram i veckan!

    Ha en bra vecka gumman, puss!

    SvaraRadera
  2. Haha min kommentar blev jus sjukt förvirrande. Men jag menar att vi kans es i helgen och vi hörs om det längre fram :)

    SvaraRadera