torsdag 19 november 2009

Yes!

Lyckades skitbra med min presentation idag, så himla skönt! Har jobbat med den varje kväll sedan lördag och verkligen tyckt att det har varit intressant och helt okej! Är det det som är motivation?
Ämnet var hästar, ridning och terapi, "hur kan hästar och ridning bidra till en ökad hälsa hos oss människor?". Pratade med flera personer i klassen efteråt som sa att dom blivit riktigt sugna på att börja rida igen, så jag nådde mitt mål, roligt! :)
Om någon vill ha information om ämnet så är det bara att fråga, jag snackar gärna om det! Men det ska bli skönt att kunna börja med annat nu, som att spela piano, träna och läsa lite på dom andra ämnena. Så skönt ändå att det gick bra!
Ska bli skönt med en helg borta från skolan, man blir lite knäpp av att hänga här två veckor i rad. Lite som en fånge som kommer ut från fängelset en helg, fast det är lite friare här förstås...
Nästa helg ska jag hem och hämta julpynt och krimskrams, sedan ska jag börja ladda inför jul! Yes!
(Hälsa på Lamir och insupa alla positiva effekter av hans närvaro ska jag också göra)
DAGENS citat: "En sann vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara på väg utför"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar