onsdag 4 november 2009

Mål och mening och fjärilar

Har fått sällskap på mitt rum av ett par trevliga fjärilar. Förstår inte var dom kommer ifrån, men mysigt är det i alla fall. Försökte alltid ha fjärilar som husdjur när jag var liten, men dom bara dog.
Ska försöka komma på vad jag vill med mitt liv och motivera mig själv för skolan. Just nu känner jag mest för hem hem hem. Det är dags att göra något åt det, för det gör det lite svårt att njuta av den här tiden. Dessutom ska jag göra en träningsplanering till imorgon, och det är svårt om man inte har några mål.
Så nu ska jag sätta mig ner och skriva upp vad jag vill!
DAGENS filmtips: Peter Pan (2003), länge sedan jag såg den, men minns att det var en ganska underbar film!

2 kommentarer:

  1. Fjärilar står för nytt liv har jag hört, och även typ hopp, så det är nog ett SJUKT bra tecken att du har fjärilar som dyker upp mitt i vintern. Lär ju ge värsta bra feng i alla fall!

    Jag hoppas att du finner motivation, kämpa för den! Jag tror på dig.

    Puss Malin

    SvaraRadera
  2. Vad är det jag ser hanna?! Jag hade ingen aning om att du hade en blogg! Härligt att se i vilket fall ;D´
    hoppas motivationen kommer tillbaka till dig! Tänk typ att du ska träna så att du orkar tågluffa mer nästa gång du gör det;D

    Puss på dig Hanna

    SvaraRadera