tisdag 23 mars 2010

Den tid du har lust att slösa bort är inte bortslösad

Det är ett riktigt vårruskväder ute, mysigt tycker jag, för då kan jag med gott samvete sitta inne och läsa klart den andra Stieg Larssonboken. Okej, nästan gott samvete, försakar bara ett gäng plugg som jag borde göra men inte har lika stor lust till. Något annat man kan göra en sånhär risig dag, det är att kolla på gamla avsnitt av Bröderna Fluff, enormt underhållningsvärde! http://www.youtube.com/watch?v=jl8wD7szIn8 Blev glad idag, när jag fann att jag fått två brev på posten: homeopatmedicin av mor, och ett överraskande brev av herr Ahlman i Undersåker. Sånt kan glädja ända in till hjärteroten! Blev också glad när jag kunde vara med på motionen. Mjuktennis och pingis kan man ju alltid spela med väntern :) Dagens vårtecken: Tranor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar