torsdag 22 oktober 2009

Today isn't just another day. Today I'll create something beautiful

Råkade lägga lite mer tid på den här bloggen än vad jag tänkt från början, men blev så insupen i det här med html och grejer så jag tappade bort mig lite (kan man säga insupen? Hittar jag på ord?) Denna dag idag har varit en Hälsodag på Grimslövs folkhögskola. Jag har suttit i cirka fyra timmar och visat hur man masserar enkelt. Kunde varit betydligt jobbigare, Malin och Johanna visade afrodans i fyra timmar... Uppskattat var det iaf, och det avslutades med en enorm höstbuffé! Mumma! Jag har mentalt tagit lov, och längtar tills jag kan göra det fysiskt också. Så himla mycket skönare när sinne och kropp är på samma ställe, och nu vill jag bara hem. Har lite dålig motivation för skolan just nu, tänkte ta itu med det efter lovet. DAGENS låt: Låttips av Hanna Eriksson, Ser jag tjock ut i den här? med Joakim & Joel

1 kommentar:

  1. AH! Jag alskar hostbufféer (och mat i allmanhet..). Medelhavsbuffé ar oxa gott, och pizzabuffé. Sorry, jag ar hungrig :P Fini blogg hannavannen, mycket fin. Och ja, lejonkungen ar grym, en av de basta filmerna som gjorts, och musiken kanske annu battre. Har borjat lyssna pa latarna pa spanka oxa, simba latar mycket gulligare da. Och en tyska scar ar inte att leka med, lyssna pa seid bereid(t?), som en skrackfilm. Haha. Hmm, lite flummig kommentar detta, men assa.. jag ar hungrig. Puss!

    SvaraRadera