fredag 8 januari 2010

You have bewitched me, body and soul, and I love - I love you

Ovanstående citat från Stolthet & Fördom, kan vara ett av mina många favoritcitat. Underbar film, man kan ju inte annat än förälska sig i miljöerna, musiken, stilen, karaktärerna och tidsepoken. (Jag vill åka till England!)Såhär på vintern är det så skönt när man efter några timmar ute i snön och kylan med gott samvete kan kura ner sig i soffan med en kopp varm choklad och en bra film. Har varit mycket av det under lovet. Onsdagens pulkaåkningsdag hos Engström var ett fenomenalt kul och härligt exempel på ett sånt dagsupplägg, I like! Så nu ska jag fortsätta ut till Lamir, så att jag senare ikväll åter igen kan kura ner mig i någon soffa någonstans och ha det gött! DAGENS låttips: Fireflies med Owl City

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar