lördag 30 januari 2010

Le jour des tournesol

Idag är en lugn lördag, jag har blivit förslöad och kommer att bli illa rastlös senare ikväll om jag inte gör något mer av min dag, som hittills har bestått av lite lätt städning, plugg, en liten springtur med lite styrketräning till, matlagning och lite mental träning som alltid leder till att jag somnar. Segt men på sitt sätt rätt skönt. I torsdags var jag på jazz i Växjö. Blev superstressad på vägen dit av att hamna bakom sega lastbilar och sen köra vilse (förvånande? Nej.) Hursomhelst, det var kul, men svårt! En riktig utmaning och jag har supermycket att jobba med på alla fronter innan jag är nöjd, så det blir spännande att se vad det blir av det. De flesta i gruppen verkar ett par år yngre, men trevliga, läraren är go och glad och stället är mysigt. I like! Några bilder från onsdagens "Bild och hälsa"-dag
DAGENS låt: Söndag i Sängen med Bo Kaspers Orkester

1 kommentar:

  1. jazz som är så gött! hoppas du njöt i fulla drag. det värsta med naturgodis är att man blir mätt efter ca tre bitar.
    puss!

    SvaraRadera