fredag 18 december 2009

Julsamkväm!

Det har varit en mysig afton med julbord och underhållning! Hade lite svårt att njuta av julmaten och gemenskapen för jag var uppspeedad som sköen av nervositet. Varför var jag det då? Jo, jag sjöng ju Streets of London, solodolo! Det gick bra, jag är nöjd. Benen skakade och hjärtat dansade samba i bröstet, som vanligt, men rösten höll och inga blackouts! Kick! Och eloge till Julia som spelade piano, superbra!
Har även varit med på mitt första banduppträdande, spelade kind of claves. Inte svårt, men kul!
Det var även teater, diktläsning och körsång, paketutdelning och lite sånt smått och gott. Mysigaste samkvämet hittills!
Nu är jag trött. Imorgon ska vi till kyrkan. Snart ska jag sova min sista natt på Grimslöv för det här decenniumet. Imorgon börjar jullovet!
DAGENS låt: You can't hurry love med The Supremes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar